SEO və Google reklamları arasındakı əsas fərq
Bu sual bir çox sahibkarları maraqlandırır. Ona görə də bu mövzüda SEO və kontekst reklam arasıdankı əsas fərqləri təsvir edəcəyik.
Kontekst reklamın SEO-dan üstünlüyü
- Daha sürətli işləyir. Müəyyən bir nəticə almaq üçün 2 həftədən bir ilədək dəvam edəcək SEO-dan fərqli olaraq, ilk sifarişlərinizi kampaniyanın başlamasından dərhal sonra əldə edə bilərsiniz.
- Nəzarət etmək asandır. Axtarış sistemində alqoritmlər gözlənilməzdir. Mövqelərinizin güclənəcəyini, trafikdə açar sözlərə artımın nə zaman baş verəcəyinizi bilmirsiniz. Kontekst reklam da xoşagəlməz hadisələr olmasına baxmayaraq, reklam kampaniyalarına SERP-lərdəki mövqelərdən daha çox nəzarət edirsiniz.
- Daha çox xüsusiyyətləri təklif edir. Banner, məhsul siyahıları üçün, video və filial saytlarında mətn reklamları SEO-da deyil, kontekstli reklamda təklif olunur.
- Mütəxəssis tapmaq daha asandır. Kontekstli reklamın bir çox incəlikləri olsa da, axtarış motorlarının optimizasiyasından daha asanddır.
Google reklamlarının (Kontekst reklamın) mənfi xüsusiyyətləri.
- Uzun müddət üçün SEO xidmətli daha sərfəlidir.
- Bəzi istifadəçilər reklamları bilərəkdən klikləyib gedirlər.
- Saytınız yoxdursa, bu istifadəçilər heç vaxt saytınıza daxil olmayacaqlar.
– Rəqabətli bazardırsa və büdcə azdırsa, SEO-ya investisiya etmək daha sərfəlidir. Beləliklə, kiçik, lakin sabit bir trafik axını əldə edəcəksiniz. Bu daim kontekstli reklam üçün pul ödəməkdən daha sərfəli olacaqdır.
Buradan belə bir nəticəyə gəlmək olar :
- Sürətli nəticələrə ehtiyacınız varsa, kontekst reklam seçin.
- Kifayət qədər böyük bir büdcəniz varsa, kontekst və SEO xidmətini birləşdirin.
- Əgər büdcəniz yoxdursa və gözləyə bilərsinizsə SEO xidmətini seçin.