+994518959493 [email protected] Azure Biznes mərkəzi

SEO və Google reklamları arasındakı əsas fərq

Bu sual bir çox sahibkarları maraqlandırır. Ona görə də bu mövzüda SEO və kontekst reklam arasıdankı əsas fərqləri təsvir edəcəyik.

Kontekst reklamın SEO-dan üstünlüyü

  • Daha sürətli işləyir. Müəyyən bir nəticə almaq üçün 2 həftədən bir ilədək dəvam edəcək SEO-dan fərqli olaraq, ilk sifarişlərinizi kampaniyanın başlamasından dərhal sonra əldə edə bilərsiniz.
  • Nəzarət etmək asandır. Axtarış sistemində alqoritmlər gözlənilməzdir. Mövqelərinizin güclənəcəyini, trafikdə açar sözlərə artımın nə zaman baş verəcəyinizi bilmirsiniz. Kontekst reklam da xoşagəlməz hadisələr olmasına  baxmayaraq, reklam kampaniyalarına SERP-lərdəki mövqelərdən daha çox nəzarət edirsiniz.
  • Daha çox xüsusiyyətləri təklif edir. Banner, məhsul siyahıları üçün, video və filial saytlarında mətn reklamları SEO-da deyil, kontekstli reklamda təklif olunur.
  • Mütəxəssis tapmaq daha asandır. Kontekstli reklamın bir çox incəlikləri olsa da, axtarış motorlarının optimizasiyasından daha asanddır.

 

Google reklamlarının (Kontekst reklamın) mənfi xüsusiyyətləri.

  • Uzun müddət üçün  SEO xidmətli daha sərfəlidir.
  • Bəzi istifadəçilər reklamları bilərəkdən klikləyib gedirlər.
  • Saytınız yoxdursa, bu istifadəçilər heç vaxt saytınıza daxil olmayacaqlar.

– Rəqabətli bazardırsa və büdcə azdırsa, SEO-ya investisiya etmək daha sərfəlidir. Beləliklə, kiçik, lakin sabit bir trafik axını əldə edəcəksiniz. Bu daim kontekstli reklam üçün pul ödəməkdən daha sərfəli olacaqdır.

Buradan belə bir nəticəyə gəlmək olar :

  • Sürətli nəticələrə ehtiyacınız varsa, kontekst reklam seçin.
  • Kifayət qədər böyük bir büdcəniz varsa, kontekst və SEO xidmətini birləşdirin.
  • Əgər büdcəniz yoxdursa və gözləyə bilərsinizsə SEO xidmətini seçin.

SEO