+994709659493 [email protected] Əhməd Rəcəbli 11, Bakı

SEO strategiyanın seçilməsindən ilk istifadəçilərə qədər

Yeni bir saytın təşviqatı mürəkkəb və vaxt aparan bir prosesdir. Axtarış sistemlərində ilk səhifədə görünən saytların yaşları 6 ay və ya daha çoxdur. Axtarış sistemlərinin  bir sayta etibar etməsi üçün  bu qədər müddət zəruridir. Məqaləmizdə yeni bir saytın ilk səhifədə  tez və heç bir problem olmadan çıxması  haqqında məlumat tapa bilərsiniz.

Bu məqalədən nə öyrənəcəksiniz:

  • Niyə axtarış sistemlərində yeni bir sayt tanıtmaq çətindir?
  • SEO  üçün 2 təşviqat strategiyası
  • Müstəqil SEO təşviqatını haradan başlamaq lazımdır
  • Sosial şəbəkələrdə təbliğat
  • 2019-2020-ci illərdə seo təşviqat necə aparılmalıdır
  • Yeni bir saytı təşviq edən zaman edilən  kobud səhvlər

 

Niyə  yeni bir saytın SEO təşviqatı çətindir?

Bir ildən az müddətə onlayn olan bir sayt yeni sayılır. Bununla birlikdə, geri sayma, domenin qeydə alındığı gündən deyil, axtarış robotunun ilk ziyarət etdiyi andan başlayacağına diqqət yetirməyə dəyər. Daha dəqiq söyləyə bilərik: sayt hazırda resursun təklif etdiyi mövzularda məzmunu ilk indeksləşdirmə anından etibarən “yaşamağa” başlayır.

Resurs böyüdükcə axtarış motorlarına etibar dərəcəsi artır, yəni güvənin artması deməkdir. Bir qayda olaraq, TOP-da yeni bir saytın tanıtımı və liderlərdə konsolidasiya bir neçə ay davam edə bilər (bəzən vaxt bir ilədək olur). Niyə bu baş verir?

Əsas səbəb, axtarış motorlarının özlərinə etibarın aşağı olmasıdır, çünki yüksək keyfiyyətli məzmun təmin etmək məqsədi daşıyır. Məqsədə çatmaq üçün axtarış motorları “təbii seçim” edən proqramlar ilə təchiz olunmuşdur: ən etibarlı və yüksək keyfiyyətli olanlar ön plana çıxarılır, sonra isə daha sadədir.

Yeni saytın keyfiyyətini yoxlamaq üçün Google və Yandex kimi axtarış titanları Sandbox adlı filtrdən istifadə edirlər. Bir müddətdir (bəzən bir neçə ay), orada yeni bir sayt yerləşmişdir (beləliklə, resurs öz ciddiliyini və bütövlüyünü sübut edir).

Bu zaman veb daxili olaraq optimallaşdırılır və keçid kütləsi artır. Sadəcə, bir sayt etibar qazanır və bir axtarış sisteminin sadiq bir münasibətini formalaşdırır.

Çek başa çatdıqda, axtarış motorları baxımından bütün qanuni, maraqlanan TOP-da yeni bir saytın tanıtımı yolları resursun qarşısında açılır. Bir lider olmaqdan ötrü sayt yalnız populyarlaşmır, trafikini artırdı və nəticədə gəlir əldə etdi.

Sizi də maraqlandıra bilər: Saytın istifadəsi: inkişafdan yüksəlməyə qədər

Yeni veb tanıtım strategiyası: 2 seçim
TOP-a girməyin iki yolu var:

SEO optimallaşdırılması.
Axtarış motorları reklamı.
Anlamaq lazımdır ki, “ilk səhifə” axtarış motoru saytındakı müəyyən bir yer deyil, daxil edilmiş sorğu nəticəsində görünən bir səhifədir. Rusdilli axtarış motorlarında gün ərzində milyonlarla sorğu işlənir və dünya haqqında danışırıqsa, yüz dəfə çox olur. Müvafiq olaraq, eyni sayda ilk səhifələr göstərilir.

Compaq araşdırmasının nəticələrinə görə, istifadəçilərin əksəriyyətinin (68%) bu nəticə ilə məhdudlaşdığı aydındır.

SearchEngineWatch tərəfindən aparılan araşdırmalar göstərdi ki, istifadəçilərin yalnız 7% -i üçüncü səhifədən kənara çıxır.

Saytın SEO xidməti vasitəsilə optimizasiyası

Sorğu nəticələrinə əsaslanan axtarış sistemlərində mövqelərin artırılmasına kömək edən bir sayt komponentindəki hərəkətlərə veb saytın SEO optimizasiyası deyilir.

Yeni saytın keyfiyyətcə optimizasiyası aşağıdakı təşviqat mərhələlərini əhatə edir:

1. Hazırlıq işləri:

  • iş planının tərtib edilməsi (büdcə və saytın xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla);
  • saytın və auditoriyanın təhlili;
  • nəticələrin proqnozlaşdırılması;

2. Saytın hazırlığı:

  • indeksləmə üçün texniki hazırlıq.

3. Saytın əhatə dairəsi və yerləşdirilməsinin öyrənilməsi:

  • saytın SEO nüvəsini tərtib edilməsi;
  • istifadəçi marağının (tələbinin) təhlili;
  • rəqib saytların təhlili;
  • optimizasiya üçün istiqamət seçimi.

Axtarış sistemlərində reklam

Bir çox internet resurslar kimi axtarış sistemləridə reklam təklif edirlər. Reklamverən adi və ya kontekst reklam yerləşdirə bilər. İstifadəçilər o zaman reklamı görürlər ki, onlar reklamverənin maraqlarına uyğun olaraq sorğular daxil ediblər.

Bu çox rahatdır: istifadəçi artıq nəyə ehtiyac duyduğunu bilir və ehtiyacını ödəmək üçün bir fürsət axtarır, buna görə maraqların üst-üstə düşmə səviyyəsi hər hansı digər vəziyyətdə olduğundan daha yüksəkdir.

SEO xidməti  və Kontekst reklam arasındakı fərq:

SEO xidmətiKontekst reklam
SEO xidməti bitdikdən sonra istifadəçilər uzun müddət sizin saytınızı tapıb sayta keçid edə biləcəklər.Kontekst reklam üçün ayrılmış pul bitdikdən sonra istifadəçilərin sayta gəlibi dərhal bitir və sayta istifadəçisiz qalır.
SEO xidmətinə xərcləniləcək pul kontekst reklamdan daha sərfəlidir.Daima pul qoymaq lazımdır.
Saytın optimizasiyası üçün uzun müddət tələb olunur, bəzən bu vaxt aylar,bəzən isə 1 il vaxt aparır.Kontekst reklam buraxanda nəticəsini dərhal görürsünüz
Xidmət aktual olmayanda və ya həddən artıq çox sifarişlər olanda(şirkət çatdırmayanda) istifadəçi axınının qarşısını almaq mümkün deyil.Reklam aktual olmayanda onu sadəcə olaraq silirsiniz
Satış və istifadəçi axının artması üçün vaxt lazımdır.Əgər reklam kliklərə görə ödənirsə o zaman nəticə dərhal özünü göstərir.

 

SEO Mütəxəssisi