+994518959493 [email protected] Azure Biznes mərkəzi

Saytın hazırlanmasına nədən başlamaq lazımdır ?

Saytdan istifadə edərək İnternetdə biznesinizi tanıtmaq istəyirsinizsə, o zaman saytın  quruluşu və strateji yönümünü başa düşmək istəsəniz, sayt yaratmağın əsas amilləri ilə tanış olmalısınız. Saytların sıfırdan necə yaradıldığını və satış edən marketinq vasitəsi olmağını başa düşmək istəyirsinizsə, məqaləmiz mütləq sizə kömək edəcəkdir. Bu məqalədə saytların hazırlanması haqqında A-dan Z-yə qədər ətraflı məlumat vardır.

 Saytların hazırlanması üçün ideya və boş biznes sahələrini müəyyələşdirin

Saytın hansı məqsədlə hazırlanmasını istəməyinizi müəyyənləşdirin . Saytın hazırlanması zamanı onun internet maqazin , korporativ sayt və ya landing səhifə olacağını müəyyənləşdirin. Təklif olunan çeşidin həcmini, təkliflərini,  imkanlarını və güclü tərəflərini qiymətləndirin. Bəlkə insanlar üçün faydalı və maraqlı məzmun yaratmaq istəyirsiz?  O zaman sizə informasiya portalı və ya blog uyğun olacaqdır. Amma hər hansı bir kontent paylaşmamızdan əvvəl kontentin nə qədər aktual olduğunu müəyyənləşdirin.

Gələcək alıcıların sizi seçməsi üçün onlara motivasiya ola biləcək bütün xırda şeylər və nüansları düşünün. Hər hansı bir sahəni seçməmişdən əvvəl o sahəni diqqətlə və şüurlu şəkildə araşdırmaq və rəqibləri təhlil etmək lazımdır. Fəaliyyətin nə dərəcədə perspektivli olduğunu, kimin üçün sayt yaradılacağını, hansı funksiyaları yerinə yetirəcəyini və qarşıya qoyulan vəzifələri düşünün.

Saytın hazırlanmamışdan qabaq biznes sahəsinin ətraflı araşdırılması

Saytın effektivliyi biznesi düzgün təhlil olunması, saytın növünün seçilməsi, hədəf auditoriyasını təyin edilməsindən asılıdır. Aşağıdakı tövsiyələrə riayət edərək minimal itkilərlə üzləşəcəksiniz :

1. İnsanların bir ay ərzində İnternetdə yazdıqları fəaliyyət növünə dair sorğuların sayını təhlil edin. Pulsuz açar sözlərə Google adsda baxa bilərsiniz.
2. Sorğuların kommersiya amilini qiymətləndirin. Hər hansı bir məhsul və ya xidmət satmağa başlamaq istəyirsinizsə, ilk növbədə “almaq”, “sifariş etmək”, “qiymət”, “qiymət”, “qiyməti” prefiksləri sorğulara baxın. Bu sözlər ən böyük kommersiya göstəricisidir;
3. İşinizin mövsümiliyini düşünün. Davamlı bir qazanc əldə etməyə başlamaq istəyirsinizsə, ilin istənilən vaxtında populyar olan bir biznes sahəsi seçməlisiniz. Əks təqdirdə, qışda və ya yazda işsiz qala bilərsiniz. Google Trends və Google adsdə, açar sözlərə görə biznesin aktuallığını analiz edə biləcəksiniz;
4. Bir satışdan xalis mənfəəti qiymətləndirin. Məsələn, çox bahalı məhsulların satışı ilə məşğul ola bilərsiniz amma az xeyir qala bilər. Və ya əksinə, malların və ya xidmətlərin kiçik bir dəyəri ilə yaxşı xalis qazanc əldə edə bilərsiniz, ancaq İnternetdə tələb olmaması səbəbindən istədiyiniz gəliri əldə edə bilməyəcəksiniz. Buna görə özünüz üçün ən yaxşı seçim axtarın və təhlil edin;
5. Sayt hazırlanması zamanı rəqabəti nəzərə almaq lazımdır. Məsələn bir çox sahələrdə yüksək rəqabət var. Siz reklam buraxarsınız , amma sifariş əldə etməmiş pulunuz bitər. Ona görə işə başlamamışdan gücünüzü nəzərə alın.

Sizin biznesinizə görə necə bir veb sayt hazırlanmalıdır?

İlk öncə hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin. Auditoriyanızın yaşı və cinsi, yaşağıdı yer, sosial rifahı , maraqları və ödəmə qabiliyətini müəyyənləşdirin. Sonra sorğunun hər hansı bir ölkəyə görə aktuallığını yoxlayın ( məsələn. Azerbaijan tours açar sözü Ərəbistanda). Bunu etmək üçün, axtarış sistemlərində  potensial müştərilərin sorğularının sayını təhlil edin. Nə qədər çox tələb varsa bir o qədər təklifiniz aktual olacaq və daha çox gəlir əldə edə biləcəksiniz. Amma bu sahədə güclü rəqabətlədə üzləşəcəksiniz.
Bir məhsulun və ya xidmətin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq mövsümlik satış və gəlirə böyük təsir göstərə biləcəyini unutma. Müəyyən bir müddətdə istifadə üçün nəzərdə tutulmuş malları (məsələn, xəz paltarları, mayo paltarları, demi mövsüm geyimləri, günəş qoruyucuları və s.) satmaq niyyətindəsinizsə, real satışın yalnız məhsulun nəzərdə tutulduğu mövsümdə olacağını başa düşmək vacibdir.

Rəqibləri təhlil etmək, onların təkliflərinə baxmaq, güclü və zəif tərəflərini anlamaq, biznes sxemini qiymətləndirmək çox vacibdir. Nəticə çıxarmaqla müştərilərinizi daha əlverişli şərtlərlə (məsələn, promosyonlar, müəyyən bir qiymətdən sifariş verərkən endirimlər, pulsuz çatdırılma, növbəti satınalma üçün bonuslar və s.) cəlb edə bilərsiniz.

Təhlil və məlumat toplandıqdan sonra növbəti addım saytın növünü müəyyənləşdirməkdir. Əsas növlərə aşağıdakılar daxildir.
• İnternet mağaza;
• Kataloq saytı;
• Korporativ veb sayt;
• Vizit kart saytı;
• Landing sayt
• Promo sayt
• Məlumat portalı.

Onlayn Mağazalar və Kataloq saytları

Onlayn mağaza və kataloq saytı demək olar ki, eyni quruluşa malikdir, lakin fərqli məqsədlərə qulluq edir. İnternet mağazada məhsul və xidmətlər haqqında ətraflı məlumat göstərilir, bir kliklə bir neçə məhsul səbətə əlavə edib onlayn ödəniş edə bilərsiniz.. Kataloq saytında isə məhsul və xidmətlər ətraflı göstərilir , lakin birbaşa satış yoxdur. Müştərilər geridönüş formasından istifadə edərək sizinlə əlaqə qura bilər və ya şərh buraxa bilərlər. 

Korporativ saytlar

Korporativ veb saytlar məhsul və xidmətlərin satış mənbəyi kimi yaradılır və eyni zamanda şirkətin İnternetdəki nüfuzunun möhkəmlənməsinə kömək edir. Bu şirkətin fəaliyyəti, üstünlükləri, nailiyyətləri, tərkibi və s. haqqında ətraflı məlumat verir. Korporativ veb sayt şirkətin nüfuzuna müsbət təsir göstərir, eyni zamanda korporativ ünsiyyəti (sənəd, fayl mübadiləsi və s) təşviq edir.

Vizitkart saytları

Yeni başlayanlar üçün əla bir başlanğıcdır. Əgər biznesə təzə başlayırsınızsa  və inkişafın ilkin mərhələlərindədirsə, ucuz bir vizit kartı  saytı sərfəli və optimal seçim olacaqdır. Vizitkart saytlar adətən korporativ saytlardan fərqlənmirlər. 

Landing saytları

Landing saytları adətən  bir məhsul və ya xidmət satmağa hədəflənir. Bu, bazarda bir yenilik və ya qısa müddətdə həyata keçirilməli olan bir məhsul ola bilər. Bu saytların ən gəlirli növüdür, çox sayda mətn məlumatından məhrumdur və adətən reklamlarla istifadə olunur.

Promo Saytlar

Tanıtım saytı olaraq bir şirkət, marka, məhsul və ya xidmətin reklamını hədəfləyir. Bu,sayt ziyarətçiləri motivasiya edəcək reklam afişası hərəkətə gətirən bir reklam afişası kimidir. 

Portallar

Oxuculara fayda gətirəcək maraqlı və dəyərli kontentlə təmin etmək üçün məlumat portalı yaradılır. Bu saytda praktik məsləhətlər paylaşa və ya blog ola bilər.

Hər hansı bir sayt növü, bu və ya digər şəkildə satış və müştəri əldə etmək məqsədi daşıyır, onlar yalnız fərqli xüsusiyyətlərə görə baş verir. Korporativ , vizit kart və ya kataloq saytlarında satış əks əlaqə ilə həyata keçirilir. Digər növ saytlar bir düyməni basaraq mal almaq və ya sifariş etməkdə kömək edəcəkdir. Məlumat portalı qeyri-kommersiya fəaliyyətinə aiddir, lakin onun köməyi ilə veb saytınız reklam bannerləri yerləşdirərək pul qazana bilərsiniz.

 

Şirkətin və domen adının seçilməsi

Şirkət adı seçdikdən sonra domen adı düşünməyin vaxtıdır. Domain – bu ünvan çubuğunda göstərilən saytınızın adıdır. Sadə, yaddaqalan, tərcümədə yazmaq asan olmalıdır ki, əl yazısı olan bir şəxs tapşırığın öhdəsindən tez gəlsin.
Domen zonasının seçiminə diqqət yetirin. Əsas zonalardan (ru, net, com, org, ua və s.) biri üzrə domen ala bilərsiniz.  Bir domen adı və zonası seçib qərar verdikdən sonra online.az və ya godaddy.com  saytlarında yoxlayın və əmin olun ki, seçdiyiniz domen adı boşdur. Çünki gözəl adların çoxu artıq alınmışdır. Domen adı artıq alınırsa, çox çalışmalı və yeni, bənzərsiz və yaddaqalan birini yaratmalı olacaqsınız.

Saytın tarixini yoxlamaq və veb saytın www.ahrefs.com və ya veb-arxiv vasitəsilə edilə bilən keçid kütləsinin miqdarını görmək lazımdır.

Ayrıca, bir domen almazdan əvvəl filterə düşdüyünü yoxlamaq lazımdır. Bu, çox vacibdir, çünki saytın doldurulmasına pul və vax sərf edərsiniz  və nəticədə sayt axtarış sistemlərinin filterlərində ola bilər.

Semantik nüvənin hazırlanması

Saytın mövzusunu, növünü və adını anladıq, sayt hazırlanmasının ən vacib mərhələlərindən birinə – semantik nüvənin hazırlanması aiddir.

Semantik nüvə əsas, saytın təklif etdiyi iş, xidmət və ya məhsul növlərini xarakterizə edən axtarış sözlərinin, ifadələrin və ya morfoloji formaların məlumat bazasıdır. Semantik nüvə  saytı seo xidməti vasitəsilə internetdə tanıtmaq  və biznesin inkişafı seçilir. Fəaliyyəti bütövlükdə xarakterizə edən sözlər nəzərə alınmaqla və daha çox SEO mütəxəssisləri tərəfindən tövsiyə olunan hər bir səhifə üçün semantik bir nüvə toplana bilər, çünki onda daha təsirli olur.

Açar sözlər (açarlar, açar girişlər) saytın mövzusuna uyğun olmalıdır və tezliyi ilə seçilməlidir. Saytı ziyarətçi üçün rahat etmək üçün biznes sahənizdə tələb olunan bütün istəkləri təhlil etmək vacibdir. Semantik nüvəni üç yolla toplamaq olar:

1. Google və Yandex Wordstat-da açar söz planlayıcılarından istifadə edin;
2. Ahref və digər pullu alətlərdən istifadə edə bilərsiniz.
3. SEO mütəxəssisləri ilə əlaqə saxlayın.

SEO xidmətindən  istifadə edərək saytınızı tanıtmaq niyyətindəsinizsə, semantik bir əsas toplamaq lazımdır. SEO təşviqatın effektivliyi müxtəlif tezliklərdə açar sözlərin düzgün seçilməsindən asılıdır. 

Saytın konsepsiyasının və quruluşunun inkişafı

Sayt yaddaqalan, istifadəsi asan və yaxşı qurulmuş olmalıdır. Sayt nə qədər yaxşı olsa bir o qədər də Bounce rate az olacaq. Sayta gələn istifadəçilər sayta daxil olub dərhal tərk etməyəcəklər. Sayta girərkən, hər bir ziyarətçi saytdakı ona maraqlı məhsulu / xidməti necə tapmağı, xüsusiyyətlərini oxumağı və sifariş verməyi başa düşməlidir. Bütün bloklar məntiqli olmalıdır. Məsələn, rəqəmsal avadanlıq satırsınızsa, onda növlərin hər birində alt bölmə olan ayrı bir bölmə olmalıdır.
Məsələn, mobil telefonlar smartfon və adi telefonlara , kompüterlər noutbuk və stasionar kompüterlərə bölünməlidir.

Hər  blokda USP, keyfiyyətli şəkil , məhsulun parametrləri və CTA bloku olmalıdır. Bu blok vacibdir , çünki satışın olmasına şərait yaradır.

Xülasə

Öz  saytınızın yaradılması, onun konsepsiyası, ideyası, quruluşu və dizaynı zəhmətli, lakin faydalı və xoş bir işdir. Bu məqalə sizə bir saytın necə hazırlanması suallarına cavab tapmaqda kömək etdik.

SEO