Kontekst Reklam

SEO-dan nəticə gözləmək üçün vaxtınız yoxdursa və yaxşı email-marketing istədiyiniz effekti vermirsə, internetdə dərhal özünüzü tanıtmaq istəyirsinizsə o zaman köməyinizə kontekst reklam gələcək. Kontekst reklam, auditoriyanızda markanıza maraq oyatmaq üçün populyar üsullardan biridir.

Eyni zamanda, bir çox sayt sahibləri üçün kontekst reklamın imkanları və üstünlükləri hələ də qeyri-müəyyəndir. Hal hazırda ən qısa müddətdə müştərilər əldə etməyə imkan verən ən təsirli satış vasitələrindən biri “kontekst reklam” dir.

SEOLAB   sizə kontekst reklamı qurmağı və bununla da  real gəlir gətirməyi təklif edir.

Kontekst Reklam nədir?

Onlayn reklamın ən dəqiq, konkret və müvafiq növü kontekst reklamdır. Reklamlar yalnız sizin istifadəçini maraqlandıran məlumatlar olduqda göstərilir.

Bu o deməkdir ki, axtarış nəticələrində saytların siyahısında həmçinin mövcud mövzuya uyğun olaraq reklam blokları da olacaq. Deyək ki, “telefon təmiri” açar sözünə görə axtarış robotu sizə klassik nəticələrdən əlavə relevant reklam elanlarını da göstərəcək.

Bundan başqa bezdirici banner reklamı fonunda kontekst reklam istifadəçiyə daha mülayim təsir göstərir. Çünki bu reklamda istifadəçilərin maraqlarına uyğun olaraq son dərəcə faydalı məlumatlar var. Bundan başqa kontekst reklamın üstünlüklərindən biri də onun Kontekst-Media şəbəkəsində Display reklam formasında göstərilməsi imkanıdır. Reklamların göstərildiyi səhifələr həmişə konteks  axtarış sorğusuna uyğundur.

 

Reklam büdcəsi necə formalaşır?

 

Büdcənin ölçüsünə və onun formalaşma prinsipinə gəlincə, çox spesifikdir. Məsələn, Display reklamları halında, müştəri banner nümayişi üçün pul ödəyir. Search reklam üçün isə bir az fərqli yanaşma tətbiq olunur Reklamverən hər  bir klik üçün pul ödəyir. Bu vəziyyətdə, klikləmə qiyməti hərrac əsasında formalaşır. Reklamveren müəyyən bir açar sorğusu üçün hər klik başına müəyyən bir dəyəri təyin edir: nə qədər yüksək olsa, axtarış nəticələrində üstdə olma ehtimalı daha yüksəkdir.

Reklam kampaniyasının büdcəsi əvvəlcədən proqnozlaşdırılır, lakin məbləğ  əksər hallarda xərclərin həqiqi miqdarı ilə üst-üstə düşmür. Kampaniya daha əvvəl başlamışsa, mövcud statistikaya əsaslanan büdcə proqnozu daha doğru olacaq, lakin bu halda, xərclənən faktiki məbləğdən fərqli ola bilər. Bunun səbəbi, klik başına dəyəri daim dəyişir. Bundan başqa Google gündəlik büdcəni 30%-a kimi artıra bilər. Tövsiyə olunan başlanğıc büdcə gündəlik 6$-dır . Bu məbləğ bu xüsusi reklam kanalının effektivliyini qiymətləndirməyə və lazımi reklam effektini təmin etməyə imkan verəcəkdir.

Diqqət edin: proqnozlaşdırılan büdcə məbləğinə vergilər nazirliyinin onlayn ödənişlərə tətbiq etdiyi  18% ƏDV daxil deyil.

 Kontekstual reklamın effektivliyi üçün 5 mübahisəsiz arqument

İnanılmaz başlama sürəti, nisbi əlverişlilik və geniş imkanlar, kontekst reklamı veb sayt tanıtımının ən təsirli vasitələrindən biri olaraq populyarlaşdırmışdır.

 Dərhal başlanğıc

Heç bir başqa reklam vasitəsi belə bir sürətlə öyünə bilməz. Kontekstual reklamın işə salınması ən az vaxt tələb edir: sadəcə konfiqurasiya etməlisiniz və hesabınıza vəsaitin daxil olmasını gözləmək lazımdır. İlk hədəf istifadəçilər  ticarət təklifinizi öyrənmək üçün dərhal saytınıza keçəcəklər.

 Büdcəyə uyğunluq

Kontekst reklamın ən məşhur provayderləri – Yandex və Google dir və onlar  hərrac qiymətləri prinsipi ilə işləyirlər. Yandex.Direct və Google Adwords sistemləri, reklam məqsədləri üçün xərcləməyə hazır olduğunuz məbləğə əsasən büdcənizi müstəqil şəkildə planlaşdırmağa imkan verir.

 Çevik ödəniş sxemi

Kontekstli reklam vəziyyətində, ayrılan reklam büdcəsinin necə xərcləndiyindən tam xəbərdarsınız. Ödəniş yalnız istifadəçi bir mətn reklamından bir linki vurub saytınıza keçid etdikdə tutulur.

 Çox böyük hədəf kütləsinə  çatır

Hər gün təxminən 5 milyon insan kontekst reklamları görür. Onların arasında təklifinizlə maraqlanan hədəf istifadəçilərin olma ehtimalı var.

 Dəqiq hədəfləmə

Müəyyən bir yerli auditoriya ilə maraqlanırsınızsa, sakinlərinizin reklamınızı görəcək şəhər və ya bölgəni göstərmək mümkündür. Beləliklə, reklamınız yalnız İnternet istifadəçilərinin hədəf qrupuna yönəldilir. Təklifinizi nə qədər dar hədəfləsəniz, reklam büdcəniz o qədər az olar.

Kontekst reklam gənc layihələr üçün ideal bir təşviq etmə variantı kimi

Axtarış nəticələrindəki yerlərin paylanması hazırda inkişaf etmiş alqoritmlərə uyğun olaraq baş verir. Bu Bing,Yandex və Google-a aiddir. Ancaq gənc İnternet saytlarının sürətli bir şəkildə TOP-a girməsi bir yerinə yetməyən arzusudur.

 

Yüksək  mövqeləri tutmaq üçün rəqibləriniz bir neçə il layiqli kontent  və SEO  üçün ağlasığmaz çoxlu  pul sərf ediblər. Axtarış sistemlərindən  bu saytlara inam  olduqca yüksəkdir. Buna görə, belə bir ləyaqətə sahib olmayan, lakin liderlik potensialına sahib olan gənc saytlar üçün kontekst reklam əsl qurtuluş olacaqdır.

Kontekst reklamı nə vaxt sifariş etmək lazımdır?

 
Aşağıdakı siyahıda ki, variantlardan biri sizə uyğundursa , onda kontekstli reklam satışları stimullaşdıran ən sərfəli marketinq vasitəsi olacaqdır.

 Flash saytlar. Mətn məzmununun olmağına görə bu cür saytlar axtarış motorları tərəfindən indeksləşdirilmir. Əslində, bu rəqabət mövzularında SEO metodları ilə təbliğ edilə bilməyən vizual olaraq gözəl bir video ardıcıllığıdır, buna görə kontekst reklam bu vəziyyətdə axtarış nəticələrinin yüksəkliklərinin əldə edilməsinin yeganə yoludur.

 Rəqib trafikinə mane olmaq istəyi. Rəqibiniz və  satış təklifi ilə tanışsınız?  Unikal satış təklifinizin daha cəlbedici olduğuna əminsinizmi? Bu vəziyyətdə, kontekst reklamı etibarlı şəkildə sifariş edə bilərsiniz. Həqiqətən cəlbedici və maraqlı bir unikal satış təklifinizin yaranmasına diqqət yetirin: müştərinin sizə keçməsi üçün çox ciddi səbəblər tələb olunacaq.

 Mövsümi və ya vaxt məhdud təkliflər. Mövsümi xidmətlər / məhsullar təklif edirsiniz? Bu vəziyyətdə saytınız daimi olaraq TOP10 olmayada bilər. Belə bir məhsul/xidmətin  təşviqi ümumiyyətlə satış mövsümünün özündən bir neçə ay əvvəl başlayır. Bu sahədə şiddətli rəqabətin olması səbəbindən təcili xidmət göstərən saytlara münasibətdə kontekst reklamdan istifadə etmək məsləhət görülür.

Kontekst reklam başlayandan sonra nə vaxt nəticələri gözləmək lazımdır

SEO xidmətinin  ən sürətli metod olmadığı fonunda, kontekst reklam əsl sprinterdir, tez-tez bütün rəqibləri qabaqlamaq üçün tamamilə qanuni yalan bir başlanğıc verir. İlk nəticələri dərhal, yəni reklam kampaniyasının başlamasından sonra izləyə bilərsiniz.

 Kontekst reklam satışa dərhal başlayır. Trafik artımını dərhal hiss edəcəksiniz, eyni zamanda potensial müştərilərdən gələn zəng və sorğuların sayında daim artan bir artım hiss edəcəksiniz.

 

SEOLAB mütəxəssisləri tərəfindən kontekstli reklamın qurulması alqoritmi

 

 Açar söz seçimi. Başlanğıcda, kontekst  reklam kampaniyası aparmaq üçün axtarış nəticələrində reklamınızın göstəriləcəyi açar sözlər seçmək lazımdır.

 Büdcə hesablanması və CPC qəbulu. Müştəri ilə birlikdə ilkin büdcəni hesablayırıq.

 Reklam mətni tərtib edirik. Reklam mətninin hazırlanması. 100 işarənin həcminə qoyulan məhdudiyyətlər tutarlı və eyni zamanda həvəsləndirici ticari təklif hazırlamağı tələb etdiyi üçün yaradıcı şəkildə çətin bir işdir.

 Hədəfləndirmə. Müştərinin şirkətinin reklamını göstərmək istədiyi bölgə göstərilir. Bundan əlavə, zəruri hallarda bir reklam cədvəli qurulur: həftənin müəyyən günləri, gün ərzində vaxt intervalı seçilir.

 Reklam kampaniyasının başlanılması. Sistemə bir reklam yerləşdirilib, büdcə tükənənə qədər axtarış nəticələrində göstərməyə başlayır.

Reklam kampaniyası qurmaq və işlətmək eyni şey deyil

 

Kontekst reklamın uğuru bir çox cəhətdən ona göstərilən diqqətdən asılıdır, buna görə də vəziyyətin daimi monitorinqini və reklam kampaniyasının səmərəliliyinin qiymətləndirilməsini vacib şərt hesab edirik. 

 Monitorinq Kampaniyanın effektivliyini qiymətləndirmək üçün ən məşhur metodlardan istifadə olunur. Adətən xüsusi sayğaclar sayta inteqrasiya olunur, xüsusən Yandex.Metrica, Google Analytics, habelə kontekst reklam xidmətlərinin özləri təmin etdiyi reklam kampaniyasının gedişatı barədə məlumatlar köməyimizə gəlir. Alınan məlumatlara əsasən, maksimum reklam effektinə çatmaq üçün parametrlər düzəldilə bilər.

Kontekst reklam ideyasından ilham alırsınızsa, amma necə həyata keçirilməyinizi bilmirsinizsə, SEOLAB mütəxəssislərinə etibar edin. Mütəxəssislərimiz tərəfindən həyata keçirilən Yandex.Direct, Google Ads  reklam kampaniyaları sizin şirkətə internetdə layiq olduğu tanıtımı verəcəkdir.

SEOLAB veb studiyasında  kontekst reklamın qurulması və saxlanması dəyəri

 

Reklam kampaniyasının qurulması və aparılması xidmətinin aylıq ödənişləri aylıq 150 manatdan başlayır.

Mütəxəssislərimiz, reklam kampaniyanızı düzgün qurmaqla, məhdud maliyyə imkanlarınızla da hədəfinizə çatmağınız üçün maksimum  köməklik edəcəklər.

 

Əgər sizdə SEOLAB veb studiyasının Kontekst reklam xidmətimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə onda o zaman ya əlaqə forumu doldurun yada bizə zəng edin.