Google reklamları

SEO-dan nəticə gözləmək üçün vaxtınız yoxdursa və email-marketing istədiyiniz effekti vermirsə,  o zaman köməyinizə google reklamları gələcək. Google reklamları , müştərilərdə markanıza maraq oyatmaq üçün populyar üsullardan biridir.

Eyni zamanda, bir çox biznes sahibləri üçün google reklamlarının  imkanları və üstünlükləri hələ də qeyri-müəyyəndir. Hal hazırda ən qısa müddətdə müştərilər əldə etməyə imkan verən ən təsirli satış vasitələrindən biri “google reklamları” dir.  

Bundan başqa Google reklamlarının  üstünlüklərindən biri də onun Kontekst-Media şəbəkəsində Display reklam formasında göstərilməsi imkanıdır. Display reklamlar bir çox saytlarda , mobil qurğu, youtube-da göstərilir.

Google reklamları necə işləyir?

Açar sözlər

Başlanğıcda, google reklam kampaniyası aparmaq üçün axtarış nəticələrində reklamınızın göstəriləcəyi açar sözlər seçmək lazımdır.

Büdcə

Müştəri ilə birlikdə ilkin büdcəni hesablayırıq.

Reklam mətni

90 işarədən ibarət və eyni zamanda həvəsləndirici unikal ticarət təklifinin hazırlanması yaradıcı çətin bir işdir.

Hədəfləndirmə

Müştərinin şirkətinin reklamını göstərmək istədiyi bölgə, həftənin günləri, göstərmə saatı seçilir.

Monitorinq

Kampaniyanın effektivliyini qiymətləndirmək üçün ən məşhur metodlardan istifadə olunur.

İlk reklam

Sistemə bir reklam yerləşdirilib, büdcə tükənənə qədər axtarış nəticələrində göstərməyə başlayır.

 

Reklam büdcəsi nə qədər olmalıdır?

Büdcənin ölçüsünə və onun formalaşma prinsipinə gəlincə, çox spesifikdir. Məsələn, Display reklamları halında, müştəri banner nümayişi üçün pul ödəyir. Axtarış(Search) reklam üçün isə bir az fərqli yanaşma tətbiq olunur. Reklamverən hər bir klik üçün pul ödəyir. Bu vəziyyətdə, klikləmə qiyməti  hərrac  və ya verilmiş fiks qiymət əsasında formalaşır. 

Reklam kampaniyasının büdcəsi əvvəlcədən proqnozlaşdırılır, lakin məbləğ əksər hallarda xərclərin həqiqi miqdarı ilə üst-üstə düşmür. Kampaniya daha əvvəl başlamışsa, mövcud statistikaya əsaslanan büdcə proqnozu daha doğru olacaq, lakin bu halda, xərclənən faktiki məbləğdən fərqli ola bilər. Bunun səbəbi, klik başına dəyəri daim dəyişir. Bundan başqa Google gündəlik büdcəni 30%-a kimi artıra bilər. Tövsiyə olunan başlanğıc büdcə gündəlik 10$-dır . Bu məbləğ bu xüsusi reklam kanalının effektivliyini qiymətləndirməyə və lazımi reklam effektini təmin etməyə imkan verəcəkdir.

Diqqət edin: proqnozlaşdırılan büdcə məbləğinə vergilər nazirliyinin onlayn ödənişlərə tətbiq etdiyi 18% ƏDV daxil deyil.

Google reklamlarının  effektivliyi üçün 5  əsaəs :

Dərhal başlanğıc

Google reklamlarının digər reklam vasitələrindən fərqli olaraq işə düşməsi çox az vaxt tələb edir. Reklam təsdiqi 1 gün vaxt aparır.

Büdcəyə uyğunluq

Google Adwords sistemi, reklam üçün xərcləməyə hazır olduğunuz məbləğə əsasən büdcənizi müstəqil şəkildə planlaşdırmağa imkan verir.

Auditoriya

Hər gün təxminən 5 milyon insan google reklamlarını görür. Onların arasında təklifinizlə maraqlanan müştərilərinizin olma ehtimalı var.

Dəqiq hədəfləmə

Hər hansı bir auditoriya ilə maraqlanırsınızsa, müvafiq olaraq şəhər , rayon və hətta obyekt ətrafı ərazini görsətməklə reklam büdcəsini azaltmaq olar.

Google reklamlarını  nə vaxt sifariş etmək lazımdır?

Aşağıdakı siyahıda ki, variantlardan biri sizə uyğundursa , onda google reklamları satışları stimullaşdıran ən sərfəli marketinq vasitəsi olacaqdır.
Flash saytlar. Mətn məzmununun olmağına görə bu cür saytlar axtarış motorları tərəfindən indeksləşdirilmir. Əslində, bu rəqabət mövzularında SEO metodları ilə təbliğ edilə bilməyən vizual olaraq gözəl bir video ardıcıllığıdır, buna görə google reklamları bu vəziyyətdə axtarış nəticələrinin yüksəkliklərinin əldə edilməsinin yeganə yoludur.

Rəqib trafikinə mane olmaq istəyi. Rəqibiniz və satış təklifi ilə tanışsınız? Unikal satış təklifinizin daha cəlbedici olduğuna əminsinizmi? Bu vəziyyətdə, google reklamını etibarlı şəkildə sifariş edə bilərsiniz. Həqiqətən cəlbedici və maraqlı bir unikal satış təklifinizin yaranmasına diqqət yetirin: müştərinin sizə keçməsi üçün çox ciddi səbəblər tələb olunacaq.

Mövsümi və ya vaxt məhdud təkliflər. Mövsümi xidmətlər / məhsullar təklif edirsiniz? Bu vəziyyətdə saytınız daimi olaraq TOP10 olmayada bilər. Belə bir məhsul/xidmətin təşviqi ümumiyyətlə satış mövsümünün özündən bir neçə ay əvvəl başlayır. Bu sahədə şiddətli rəqabətin olması səbəbindən təcili xidmət göstərən saytlara münasibətdə google reklamdan istifadə etmək məsləhət görülür.

Google reklamları satışa dərhal başlayır. Trafik artımını dərhal hiss edəcəksiniz, eyni zamanda potensial müştərilərdən gələn zəng və sorğuların sayında daim artan bir artım hiss edəcəksiniz.

 

Əgər sizdə SEOLAB rəqəmsal marketing agentliyinin  Google reklamları xidmətimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə onda o zaman ya əlaqə forumu doldurun yada bizə zəng edin.