+994709659493 [email protected] Əhməd Rəcəbli 11, Bakı

Domen adı SEO-ya təsir edirmi ?

Domen adı biznesin bir hissəsidir.O, strategiya və ya sənədlər qədər vacibdir.Domen adı istifadəçilərin link hissəsində nə gördüklərindən asılı olaraq, şirkəti xatırlayacaqlarına və ona etibar edəcəklərinə çox təsir edir. Ancaq bəzi insanlar domen adı seçərkən SEO haqqında düşünürlər, linkdəki açar sözlərin axtarış sisteminin nəticələrindəki saytın mövqeyinə yaxşı təsir etdiyinə inanırlar. 

Bizdən  domen adının SEO’ya necə təsir etdiyini tez-tez soruşurlar və bunun SEO-ya təsiri varmı? Domen adında olan açar sözlər  saytın başlanğıc mövqeyinə necə təsir edir ? Bu yazıda bütün bu suallara cavab verəcəyəm.

Domen adı nədir?

Əvvəldən başlayaq. Domen adı bir identifikatordur.Onun təyinatı internetdə insanları müəyyən bir istiqamətə yönəltmək üçün əlverişli bir yoldur. Domen adları adətən bir və ya daha çox IP ünvanını müəyyənləşdirmək üçün istifadə olunur. SEOLAB üçün identifikatoru seolab.az-dır.

Üst Səviyyə Domen (TLD)

Saytımızın “seolab” ünvanı, şirkətin markası olduğunu, digər hissəsinin isə “.az”  TLD (və ya üst səviyyəli domen) adlandırılır. İnternetin ilk vaxtlarında:

.com Amerika şirkətləri üçün.
.org – qeyri-kommersiya təşkilatları üçün.
.edu – məktəblər və universitetlər üçün.
.gov – hökumət saytları üçün nəzərdə tutulmuşdu.

Biz 1985-ci ildən bəhs edirik. O vaxtdan bəri hər şey dəyişib. Məsələn, .nl Hollandiyada saytların qeydiyyatı üçün çox istifadə olunur. .az Azərbaycanda saytların qeydiyyatı üçün istifadə olunur. Ancaq bir çox şirkətlər hələ də .com istifadə edir. Səbəblər fərqlidir, lakin ən çox yayılmış olan şirkətin istədiyi .nl domen adının artıq alınmasıdır. Gördüyünüz kimi, hər şey qeyri-müəyyən oldu. Ancaq bu mövcud ünvanların yalnız bir hissəsidir: indi .guru və .pro kimi TLD-ləri seçə bilərsiniz. Bu yaxınlarda .al TLD-si populyarlaşıb. Məsələn kimlərsə pizza.al və ya kitab.al kimi TLD-lərdən istifadə edirlər.Bu tip domenlər ümumi üst səviyyəli domenlər adlandırılır.

Milli Üst Səviyyə Domen

Artıq yuxarı səviyyəli .az domenini qeyd etdim. Bu tip TLD-lərə ölkə kodları və ya milli TLD-lər deyilir. Bir neçə il əvvəl, Sakit Okeanın bir adası olan Tokelau, TLD-lərini pulsuz olaraq paylamağa başladı. Minlərlə insan şirkətləri üçün bir ünvan seçərkən .tk istifadə etdi. Mən də onların arasında olsaydım və məsələn seolab.tk, saytımın adını düzgün tələffüz edə biləcək çox az adam olardı Bənzər bir vəziyyətlə qarşılaşdıq – bir müddət əvvəl .com-a alternativ olaraq reklam edilən .cc haqqında eşitmiş ola bilərsiniz. Bu əslində Kokos adalarına (Keeling) məxsus bir milli TLD-dir. Kiprlilər razı ola bilməsələr də (bu TLD-ni .nc.tr ilə birlikdə istifadə edirlər).

Bu, bir domen adının SEO-ya necə təsir etdiyini hekayənin əvvəlinə gətirir.

Ölkə kodu və ya alt bölmə

Veb saytınız bir neçə dildə varsa, veb saytınız üçün nəyin daha yaxşı olacağını düşünə bilərsiniz: domain.com/uk/ və domain.com/de/ (alt bölmələr və ya alt qovluqlar) və ya domain.co.uk və domain.de (milli yüksək səviyyəli domen).

SEO-dan danışarkən, bir alt kateqoriyadan istifadə daha çox məna verir. Bu vəziyyətdə, bütün bağlantılar eyni domenə göndəriləcəkdir. Marketinq üçün daha asandır, çünki yalnız bir əsas ünvandan istifadə edirsiniz. Alt bölmədə dil fərqləri varsa, bu barədə Google-a hreflang istifadə edin.

Xahiş edirəm yuxarıda qeyd etdiyim “www” kimi bir alt domen alt altlıqdan tamamilə fərqli bir şey olduğunu unutmayın. Google seo.seolab.az və seolab.az saytlarını fərqli saytlar hesab edir, baxmayaraq ki, əlaqəni tanıya biləcəyinə əminəm.

Doğru domen adını necə seçmək olar:

Seçim üçün bir çox variant mövcuddur: .info, .com, .ru . TLD seçimlərinin müxtəlifliyi unikal bir domen adını seçməyi asanlaşdırır. Ancaq bu azadlığı ehtiyatla istifadə edin: TLD saytın etibarlılığına təsir göstərir. Daha doğrusu, saytın istifadəçilər üçün nə qədər nüfuzlu görünməsi. Məsələn, .info istifadəçilər arasında çox güvən doğurmur. Buna görə əvvəlcə .com və ya .az TLD ilə saytınıza uyğun bir ünvan tapmağa çalışın.
Sadə bir ad seçin. Qısa domen adlarının daha yaxşı işləyir, yadda saxlamaq asandır. Eyni səbəbdən, domenin orfoqrafiyasına və tələffüzünə diqqət yetirin – aydın və oxunaqlı olmalıdır. Bir saytı populyar etmək istəyirsinizsə, hərflərin və nömrələrin qəribə birləşməsindən olan bir domen sizə qarşı oynayacaqdır. Danışıqlarda qeyd etmək asan olan bir ünvan seçin.
Domen adında marka istifadə edin. Dropbox başlanğıc mərhələsində olduqda, sayt GetDropbox.com adlanırdı. Bu, sözün birbaşa yaranması baxımından məqsədəuyğundur. Lakin sonra SEO istifadəçi təcrübəsinə yol verdi – axtarış nəticələrində əksər istifadəçilər başqa bir şirkətə aid olan dropbox.com-a üstünlük verdilər. Bir şirkət olaraq onlar vəziyyətdən dropbox.com ünvanını alaraq çıxdılar. Dropbox səhvini təkrarlamayın, istifadəçilərin sizi necə axtardıqları barədə düşünün.

Domenin yaşı

Bu günlərdə, domenin yaşı əhəmiyyət daşımır. Saytın tərkibi, quruluşu və ən başlıcası saytınızın axtarış sistemlərindən istifadə edən insanların müraciətlərinə nə dərəcədə cavab verməsi daha vacibdir. Bir axtarış sorğusuna ən yaxşı cavab vermək və axtarış nəticələrində birinci yer almaq üçün ən yaxşı nəticə verməlisiniz. Hər şey sadədir.

Əlbəttə, domenin yaşı reytinqə təsir göstərə bilməz. Ancaq köhnə domenlər, çox güman ki, bir sıra üstünlüklərə malikdir: çox sayda geri bağlantılar, axtarış nəticələrində çox səhifə. Aydındır ki, bu amillərin birləşməsi sıralamaya təsir göstərir.

Birbaşa Açar söz Domain

BuyCheapHomes.com əsl domen adıdır. Bu, açar sözün birbaşa yaranması ilə veb sayt adresinə bir nümunədir (DOD- Dəqiq Oxşar Domen). 2012-ci ildə Google DOD yenilənməsini təqdim etdi. Şirkət bir domendə bir açar sözün birbaşa meydana gəlməsini istifadə edən saytların yalnız sırada bir açarın birbaşa meydana çıxdığı üçün yüksək sıralana bilməməsi üçün sıralanma alqoritmini dəyişdirdi. Yeniləmədən əvvəl belə bir asılılıq var idi.

Sual: DOD yeniləməsindən sonra bir domen adının açar sözlə qeydiyyata alınması hələ də məntiqlidirmi?

Cavab: Bəli. Saytın sıralamasına təsir göstərən digər amillər də işləyirsə. Məsələn, Homes.com vəziyyətində hər şey çox yaxşıdır. Hollandiyada cheaploans.com-un Hollandiya ekvivalenti olan goedkopeleningen.nl də layiqli bir trafik alır. Ancaq bunun səbəbi, Google indiyə qədər Holland dilindən daha çox İngilis dilində daha yaxşı işləməsidir.

Məsləhətim: Əgər birbaşa açar söz girişi ilə domen ətrafında bir marka qurmağı bacarırsansa və yenə də çox trafik qazansan, eyni ruhda işləyin. Ancaq ucuzeval.az  domeninə investisiya qoymağa davam edərkən markanızın tamamilə qüsursuz olduğundan əmin olun. Toyuq yuvasındasınız, tülkü yaxın ola bilər.

Marka

DOD  yeniləməsi ilə markalanma daha da vacib hala gəldi. Brend tanıtımı üzərində işləmək və bu məqsədə xidmət edəcək bir domen adını seçmək, adın birbaşa girişinə açar söz əlavə etməkdən daha faydalıdır. Buna görə də sayacağım sayt adının ilk versiyası marka adıdır. LEGO.com, Amazon.com, Google.com. Bütün bunlar markaya aiddir. İnsanların asanlıqla yadda saxladığı və sizi rəqib kütləsindən fərqləndirən şey budur.

Brendinizin bənzərsiz olduğuna və yeni bir işə başladıqda uyğun bir domen adının mövcud olduğundan əmin olun.

Yeri gəlmişkən, qeyd etdim ki, link bölməsində bir marka yadda saxlamaq asandır.

Eyni veb sayt üçün birdən çox domen adları

Bir çox domen adından istifadə etmək işləmir, yalnız SEO-nu dağıdır. Lakin belə bir strategiya marketinq tapşırıqları ilə əsaslandırılıbsa, güzgülərin bir-birinə yapışdırıldığından və yönləndirmələrin düzgün qurulduğundan əmin olun. Saytların indeksdən düşmədiyinə əmin olun.
Bir sayt üçün bir neçə domen yaratmaq və əsas domenə yönləndirmək üçün 301 yönləndirmə istifadə etmək istəyirsiniz. Səyləriniz nəticə verəcəkmi? Marka baxımından, xeyr. Reytinqə gəlincə: yəqin ki, yox. Fikrimcə, eyni sayt üçün birdən çox domen adının istifadə etməyinizin yeganə səbəbi oflayn və onlayn marketinq ola bilər. Əgər saytınızda hər hansı bir proyekt və kampaniya varsa və siz onu izolyasiya olunmuş halda reklam etmək istəyirsinizsə o zaman ikinci domen adı uyğun ola bilər.

“Aktiv şəkildə” son abzasdakı əsas söz birləşməsidir. Bir çox domen adını qeydiyyata salmaqdan çəkinməyin, sadəcə Google-u bu şəkildə qarışdırmadığınızdan əmin olun. Bundan əlavə, eyni sayt üçün çoxsaylı ünvanların aktiv istifadəsi sayta bağlantıları dağıdır. Ancaq bu, istədiyiniz heç də deyil.

Domain Authority (DA)

Bu abzas ən çox son zamanlar danışılan Domain Authority haqqında olacaq. Domain Authority saytınızın axtarış nəticələri səhifələrində nə qədər yaxşı yer tutduğunu göstərən bir reytinqdir. Hesablama Moz tərəfindən dəstəklənir. Bu Mozscape veb indeksinin məlumatlarına əsaslanır və özündə istinad sayma, MozRank və MozTrust balları və onlarla digər amilləri (cəmi 40-dan çox)  birləşdirir .

SEO Mütəxəssisi